Kitaplar

The Power of Unreasonable People: How Social Entrepreneurs Create Markets That Change the World by John Elkington, Pamela Hartigan, and Klaus Schwab

Small Is Beautiful: Economics as if People Mattered by E. F. Schumacher

How to Change the World: Social Entrepreneurs and the Power of New Ideas by David Bornstein

Makaleler

Social Entrepreneurship: The Case for Definition by Roger L. Martin & Sally Osberg

Everyone A Changemaker: Social Entrepreneurship’s Ultimate Goal by Bill Drayton

Toplumsal Dönüşüm İçin Sosyal Girişimcilik Rehberi by Hülya Denizalp

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: