Bu yıl kendin için ne yapmak istiyorsun?

Aralık 13, 2010

Yeni yıl geliyor tekrar. Zamanımızı nasıl geçirmek istediğimize dair düşünmek için en iyi zamanlar yaklaşıyor. Evet, yeni yıl planları yapmaktan bahsediyorum. Gözünüz korkmasın, bunlar korkunç zor şeyler değil. Ne yapmak istiyorsunuz bu yıl? Kendiniz, sosyal hayatınız, sağlığınız, kariyeriniz vs. ile ilgili olabilir. Bence düşünüp, kağıda dökmek ve yıl içinde arada bir dönüp bakmak ve de bu isteklerinizi gerçekleştirmek için aksiyona geçmek inanılmaz zevkli ve tatmin edici bir oyun 🙂

Zumbara benim için böyle bir süreçte başladı ve macerası hala devam ediyor. Açık radyoda bu süreçten, sosyal inovasyondan, sadece ekonomik değer yaratmaktan ve daha bir dolu şeyden konuştuk. Buradan dinleyebilirsiniz.

One Response to “Bu yıl kendin için ne yapmak istiyorsun?”

  1. medicineWords Says:

    Ben her sene bu zamanlar biraz vakit ayirip hem sona eren senenin bir degerlendirmesini yapiyorum hem de yeni yilda gerceklesmesini istedigim niyetlerimi netlestiriyorum. Cok keyifli bir surec gercekten!
    sevgiler,
    filiz


Bir Cevap Yazın

