@sosyal girişimcilik @sosyal değişim @sosyal teknolojiler: 01-07/02

Şubat 5, 2010

Sonunda bir evim (daha doğrusu bir odam var). Hem yaşayıp, hem çalışabileceğim bir mekan. Pazartesinden itibaren son sürat çalışmaya devam. Zaman çok hızlı akıyor ne de olsa.

Neyse çok uzatmadan 01-07 Şubat arası radarıma takılanları paylaşayım:

Greenpeace sosyal medya ve topluluk yönetimi alanında, Türkiye’deki STKlar arasında fark yaratıyor bence. 2 örnekle açıklamaya çalışayım:

Öykü’nün Öyküsü adlı post, hem Greenpeace içinde yer alan bir aktivistin Greenpeace serüveninden bahsediyor, hem de Radyoaktivist olmak isteyen, Nükleer’e karşı harekete geçmek isteyenlere çok basit ve açık olarak nasıl yardım edebileceklerini söylüyor. Postda çok fazla yorum var, ancak kaç kişiye ulaşıldığını gerçekten merak ediyorum. Belki Öykü bize bir şeyler söyler sonuçlar hakkında? 🙂

Hatasız Kul OLmaz yine Greenpeace blogunda yer alan bir yazı. I Lovve Nuclear projesi ve online iletişimleri konusundaki anketi doldurarak Greenpeace’e yardım eden destekçilere nasıl teşekkür ederiz diye düşünmüşler ve bir hediye vermeye karar vermişler. 12 Şubat 2010 Cuma gününe kadar ankete katılanlar arasından 10 Greenpeace dostuna süper bir Greenpeace tişörtü var. Ben doldurdum bile 🙂

10 must-read Facebook resources for non-profits if you’re looking to engage with your users or donors your charity needs to pay attention to Facebook. In no particular order, here’s ten must-read Facebook resources for non-profits.

4 Facebook Tips for Non-Profit Success Facebook is an ever growing force in the internet space and it looks like it will be for a while. With 200 Million users (and growing) it’s hard to ague otherwise. Facebook is also a great tool for nonprofits. It’s free, it gives you an immediate way to build a tribe and engage people in online community. Facebook also gives others the ability to share their affinity to you with their friends, family and co-workers. That said, you can’t just throw up a page and expect to be successful. You have to be thoughtful, strategic and knowledgeable.

3 Powerful Social Good Trends in 2010 In 2010, three disruptive trends that ask for your participation rather than your pocketbook will emerge and use the web’s unique potential to empower new forms of social change. These three trends – providing new ways of giving voice, giving time and giving work – represent the future of social change on the web.

İyi hafta sonları herkese!

Reklamlar

One Response to “@sosyal girişimcilik @sosyal değişim @sosyal teknolojiler: 01-07/02”

  1. serkan Says:

    güzel bir yazı olmuş elinize sağlık.


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: