Gönüllülüğün Kazanımları

Aralık 11, 2009

5 Aralık Dünya Gönüllüler Günü idi. Son 1 haftadır internete sık giremediğimden dolayı, gecikmeli de olsa bu günün anısına , Hülya Denizalp’in ÇEKÜL (Çevre ve Kültür Değerlerini Koruma ve Tanıtma Vakfı) Evi’n de yaptığı gönüllülük kavramı ile ilgili konuşmasını paylaşmak istiyorum sizlerle.

Gönüllülüğün Kazanımları, Hülya Denizalp

Postu okuyanlar arasında gönüllüler varsa, hangi STK’da ve/veya projede gönüllük yaptıklarını paylaşırlarsa sevinirim.

2 Responses to “Gönüllülüğün Kazanımları”

  1. pinar Says:

    Selam Aysegul. Blogunu Lozan’dan Ebru sayesinde kesfettim 🙂
    Ben de Cenevre’deki Make a wish derneginde gonullu olarak calisiyorum. Turkiye’de de “bir dilek tut” dernegi adi altinda yer alan bu dernek ağır hastalıgı olan cocukların bir dileklerini gerceklestirmelerini sağlıyor.

    • aysegulguzel Says:

      Merhaba Pınar
      Simdi baktım derneğin neler yaptığına. Bildiğim kadarı ile İsviçre 3. sektör alanında büyük gelişmelerin yaşandığı ülkelerden biri. Daha önce Türkiye’de gönüllü olarak çalıştın mı bilmiyorum ama, belki bir gün İsviçre’de gönüllü olmak ve gönüllü yönetimi hakkındaki tecrübelerini paylaşma fırsatı bulabiliriz.
      Ebru’ya çok slm 🙂
      Sevgiler


Bir Cevap Yazın

